Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

                                                                                       Strzałkowo, dnia 25.07.2025 r.

 

WÓJT    GMINY   STRZAŁKOWO

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

podinspektor ds. gospodarki komunalnej, infrastruktury drogowej i budownictwa

w Referacie Gospodarki Komunalnej

w Urzędzie Gminy w Strzałkowie Aleja Prymasa Wyszyńskiego 6

 

1.Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy

                                 Aleja Prymasa Wyszyńskiego 6

                                 62 -420 Strzałkowo

 

 

  1. Stanowisko urzędnicze: podinspektor

 

  1. Wymagania:

     1)  niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo pozostałych państw Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  2. wykształcenie wyższe, wyższe zawodowe, techniczne
  3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

 

2) dodatkowe:

  1. co najmniej czteroletni staż pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w obszarze infrastruktury drogowej, budownictwa,
  2. wymagane wykształcenie wyższe, wyższe zawodowe – związane z tematyką budownictwa i utrzymania dróg,
  3. łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  4. umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
  5. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  6. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  7. wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej oraz spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza: Ustawy prawo budowlane, Ustawy o drogach publicznych, oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  2. nadzór i kontrola stanu dróg i obiektów inżynierskich,
  3. kontrola zleconych prac utrzymaniowych i remontowych
  4. obsługa programu ds. ewidencja dróg
  5. kontrola stanu nawierzchni dróg oraz występowanie z propozycjami planów na remonty bieżące i kapitalne określonych odcinków dróg,
  6. utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, placów, parkingów, przystanków obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą,
  7. przekazywanie placów budów i przeprowadzanie odbiorów końcowych przy zajęciu pasa drogowego i umieszczaniu urządzeń,
  8. utrzymanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego Gminy, w tym m.in.: eksploatacja szaletów publicznych, przystanków, placów zabaw położonych na gruntach Gminy,
  9. nadzór nad bieżącym utrzymaniem obiektów (nieruchomości)
  10. prowadzenie dziennika objazdów dróg i obiektów gminnych,
  11. prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych, budynków mieszkalnych, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów komunalnych oraz raportowanie kierownikowi referatu potrzeb napraw i remontów na tych obiektach,
  12. zimowe utrzymanie dróg:
  13. kontrola stanu dróg objętych zimowym utrzymaniem podejmowanie czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz zgłaszanie gotowości do podjęcia akcji odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach objętych zimowym utrzymaniem,
  14. prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie raportów o przebiegu ZUD,
  15. znajomość prognozy pogody oraz bieżącej sytuacji panującej na drogach.
  16. wzywania i dysponowania sprzętem do zimowego utrzymania dróg.
  17. udzielanie informacji o warunkach przejazdu na drogach i występujących utrudnieniach.
  18. opracowywanie harmonogramów przygotowania zadań inwestycyjnych oraz remontowych, w tym w zakresie placówek oświatowych, Urzędu Gminy i innych jednostek organizacyjnych Gminy,
  19. uzgadnianie z kierownikami jednostek organizacyjnych zakresu remontów obiektów, pomoc merytoryczna przy organizacji przetargów i nadzorze wykonawstwa
  20. ocena potrzeb remontowych w zakresie utrzymania obiektów komunalnych, remonty kapitalne
  21. nadzór nad realizowaniem inwestycji w zakresie infrastruktury technicznej, w tym uzbrojenie terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowo-rzemieślnicze i przemysłowe, współdziałanie z instytucjami i podmiotami w zakresie zaopatrzenia Gminy w niezbędne urządzenia dostawy wody, energii elektrycznej, cieplnej i gazu, oraz odprowadzania ścieków,
  22. kontrolowanie przebiegu wykonania zadań inwestycyjnych i remontowych, opracowywanie analiz dot. realizacji tych zadań,
  23. przekazywanie placów budów, bezpośredni i pośredni nadzór nad przebiegiem realizacji inwestycji i robót budowlanych,
  24. egzekwowanie od uczestników procesu inwestycyjnego postanowień przepisów umów,
  25. przeprowadzanie odbiorów częściowych i końcowych inwestycji, rozliczanie zadań inwestycyjnych, przygotowywanie dokumentów OT, nadzór w okresie gwarancji, wyłanianie i koordynacja nadzoru zewnętrznego, prowadzenie korespondencji.
  26. nadzór nad prawidłowym i bieżącym utrzymaniem oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej w celu zapewnienia nieprzerwanego odprowadzania ścieków, współpraca wykonywanych przez wyspecjalizowane jednostki lub inne osoby prawne i fizyczne, którym zlecono działanie w tym zakresie na podstawie umowy, inwentaryzacja sieci kanalizacyjnej /plany rozwoju, taryfa/,
  27. nadzór nad jakością wody pitnej i strefami ochronnymi ujęć wody, współpraca z organami administracji sanitarnej nad jakością wody przeznaczonej do spożycia, informowanie konsumentów o jakości wody do spożycia
  28. realizacja i rozliczanie zadań finansowych w zakresie remontu, utrzymania i konserwacji dróg i obiektów drogowych,

 

  1. Wymagane dokumenty:

      1) niezbędne:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
  3. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  4. podpisane oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  7. podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  8. podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji,

      2)  dodatkowe:

  1. a) list motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
  2. b) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach związanych

      z planowanym zakresem wykonywanych zadań na stanowisku.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

praca biurowa na pełen etat, praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, stanowisko pracy na piętrze w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich, miejsce pracy w budynku bez windy.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Strzałkowo lub pocztą na adres: Urząd Gminy, Aleja. Prymasa Wyszyńskiego 6, 62-420 Strzałkowo z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko podinspektor ds. gospodarki komunalnej, infrastruktury drogowej i budownictwa w Referacie Gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 05 sierpnia 2025 r., do godziny 15.00.

 

Wszelkich informacji udziela Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej Pani Magdalena Otulakowska (tel.63/2750-619 w. 51 lub 63/274-60-51). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Strzałkowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Inne informacje:
  2. w miesiącu poprzedzającym miesiąc upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Strzałkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6 %,
  3. przewidywany termin podjęcia pracy – wrzesień 2025 r.,
  4. osoby, które spełnią niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie poinformowane o dalszym postępowaniu procedury naboru.,
  5. zasady rekrutacji:

wyboru kandydata dokonuje komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu formalnej oceny oraz oceny merytorycznej (która może obejmować: rozmowę kwalifikacyjną, test kwalifikacyjny),

  1. Urząd Gminy w Strzałkowie zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania przyczyny,
  2. niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Strzałkowie.
  3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na w/w stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. W przypadku nierozstrzygnięcia konkursu dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru.

 

 

 

                                                                                  Wójt    Gminy

 

                                                                               /-/ Tomasz Gałan

 

 

 

 

 

 

 

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 70
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Strzałkowo
Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej, infrastruktury drogowej i budownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Strzałkowo
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Piotr Woźniak
Osoba, która udostępnia informację: Piotr Woźniak
Data wytworzenia informacji: 25.07.2025 14:17:23
Data udostępnienia informacji: 25.07.2025 14:19:25
Data ostatniej aktualizacji: 08.08.2025 14:57:06
Rejestr zmian